Jump to content

Újabb magyar cég került európa élvonalába

2016. 02. 09. 15:31

Újabb magyar siker a nemzetközi üzleti szférában: a Biofilter Környezetvédelmi Zrt-t 32 ezer vállalkozás közül választották Európa legjobb 110 cége közé European Business Awards-on (EBA).

Emellett 9 másik társasággal együtt különdíjas lett a ’Környezetvédelem és vállalati fenntarthatóság’ kategóriában, elnyerve ezzel a rangos Ruban D’Honneur kitüntetést.

A környezetvédelem Európa- és világszerte kiemelten fontos kérdés – az, hogy ebben egy magyar cég is iránymutató lehet, gazdasági és társadalmi szempontból is nagy elismerés. A 110 kitüntetett céget 32 ezer vállalkozás közül választották ki.

Az European Business Awards célja, hogy népszerűsítse az üzleti sikereket, és támogassa az európai cégeket abban, hogy céltudatosabbak és eredményesebbek lehessenek a nemzetközi színtéren. Adrian Tripp, az EBA vezérigazgatója elmondta: „A jelenlegi gazdasági piacon fennmaradni önmagában embert próbáló, így külön elismerés jár azoknak a Ruban D’Honneur díjazottaknak, akik mernek innovatívak, kreatívak lenni és képesek növekedni. Európának szüksége van még több hasonló filozófiájú cégre. „

Az idén 9. alkalommal megrendezett versenyre összesen 11 kategóriában pályázhattak a cégek, hogy a kontinens kiválóságai közé kerülhessenek. A legjobbakat egy független bírói csapat, az európai üzleti élet vezető döntéshozói és szakemberei választják ki. A versenynek még nincsen vége, az RSM által szponzorált EBA következő fordulójában a legjobb 110 cég egy személyes beszélgetésen vesz részt a bírákkal, hogy a júniusi végső gálán kihirdessék a 11 kategória csoportgyőzteseit.

A Biofilter Zrt. nem először vesz részt a rangos megméretésen, korábban a 2012/2013-as versenyen már nyert egyszer Ruban d’Honneur díjat. A cég alapító-vezérigazgatója, Deák György elmondta: „Öröm számunkra, hogy környezetvédelmi munkánkat, melyet immár 25 éve folytatunk és fejlesztünk a Biofilternél, nemzetközi és hazai szinten is elismerik. A díj segít abban, hogy még szélesebb platformon kapcsolódhassunk partnereinkhez és a társadalomhoz, minél szélesebb réteget érhessünk el fenntartható szemléletünkkel. Filozófiánk, hogy a hulladék nem szemét – a hulladék inspiráló lehetőség, legyen szó az ételhulladék vagy használt sütőolaj újrahasznosításáról.”

Forrás: profit7.hu